راه آسان برای کنترل کراتینین 9.3

سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

راه آسان برای کنترل کراتینین 9.3

راه آسان برای کنترل کراتینین 9.3

 
پرسش : با یک آزمایش خون اخیر نشان می دهد که سطح کراتینین من 9.3 است . این مشکل اصلی است . لطفا به من راه آسان برای کنترل کراتینین 9.3 و به یک زندگی سالم بگویید. با تشکر !

پاسخ : خوشحالم برای دریافت پیام خود را . سطح کراتینین بالا مشکل مشترک از افراد مبتلا به بیماری های کلیوی است . کراتینین محصول متابولیسم عضله را ، که باید از بدن توسط کلیه ها تصفیه شده است. وقتی کلیه ها آسیب دیده است، کراتینین در خون تجمع می یابد ، زیرا کلیه ها قادر به خوبی آنها را فیلتر نیست . بنابراین سطح کراتینین بالا است نیز یک شاخص از صدمه به کلیه ها تا حدی. سطح کراتینین نرمال در محدوده 0.5-1.2 میلی گرم / دسی لیتر است . کراتینین 9.3 بسیار بالاتر از محدوده طبیعی است.

آیا دکتر خود بخواهید شما را به انجام دیالیز ؟ دیالیز یک درمان معمول برای کاهش سطح کراتینین بالا است. اما از آن است که بهترین درمان برای آن بیماران آوردن بسیاری از عوارض جانبی نیست. علاوه بر این، آن را اغلب بیماران ساعت طول می کشد به انجام دیالیز . در اینجا من به شما برخی از روش های آسان برای کنترل کراتینین 9.3 را معرفی نماید.

فشرده سازی درمانی داغ . این یک درمان طبیعی است که از طب سنتی چینی توسعه یافته است. این است که به خارج استفاده می شود. دستگاه اسمز خواهد دارو ریز پردازش به بافت کلیه به طور مستقیم نفوذ . این گیاهان می تواند نه تنها جلب زباله های اضافی ، بلکه ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده . در این روش درمانی مناسب و راحت است . کراتینین 9.3 را می توان با این درمان را کاهش داده و از آن آسان است به بالا رفتن دوباره.

درمان رژیم غذایی . از آنجا که شما با کراتینین 9.3 مشکل ، شما باید توجه بیشتری به رژیم غذایی خود پرداخت . رژیم غذایی کم پروتئین به مصرف به کاهش تولید نیتروژن اوره ، که باید توسط کلیه ها فیلتر شده ، ضروری است. رژیم غذایی کم نمک باید انجام شود برای جلوگیری از فشار خون بالا و احتباس آب و سدیم . هر کس سزاوار یک رژیم غذایی خاص، شما می توانید مرا به kidneyask@hotmail.com ارسال اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی و درمان های دیگر برای کنترل کراتینین 9.3 .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه آسان برای کنترل کراتینین 9, 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.